popüler yayınlar

17 Temmuz 2013 Çarşamba

taze fasulyeler dolaba

kış hazırlıklarının başladığı şu günlerde ramazan dolayısıyla hazırlıkları biraz erteledim.fakat  köyden getirdiğim taze fasulyeleri bayatlamadan hemen dolaba atmak istedim. çok değildi  yapımı da kolay oldu bu nedenle

taze fasulye 
domates

yapımı :fasulyeleri ayıklayıp yıkadım. tencerede biraz rengini soldurdum. üzrene doğranmış domatesleri katıp biraz daha kavurdum.siz isterseniz domatesleri rendeleyebilirsiniz. soğuyunca buzdolabı poşetlerine koyup dolaba kaldırdım.
kışın afiyetle yenmek üzere dolaba dizildiler.




8 yorum:

  1. Ellerinize sağlık afiyet ve sağlıkla yeyiniz. Benimde başlamam lazım artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. şimdi zamanı yavaş yavaş geldi artık kış hazırlıklarına için. birer ikişer atmak lazım.

      Sil
  2. ellerinize sağlık benimde başlamam lazım kışlık hazırlıklarına...
    bu arada bloğunuzu yeni keşfettim çok güzel bilgiler var teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. Çok faydalı bir paylaşım. Ellerinize sağlık
    ayy canım çekti walla .Yarın ki menüye ekliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel ya, hormonsuz fasulye.

    YanıtlaSil


Zirve100 Site ekle