popüler yayınlar

6 Mayıs 2015 Çarşamba

1 portakal 1 limon ile 3 lt limonata

muhteşem bir yaz içeceği tarifi hemen kaydedin lütfen
malzemeler çok basit ve doğal katkısız üstelikde bereketli.
püf noktası buzluğa atmış olduğum portakal ve limonları kullanıyorum.buzlukta yok ise kullanmadan önce 1 gece buzlukta bekletin. yıkayın ve kabuklarıyla birlikte rondodan geçirin. kabuklarının acılığı kesinlikle yok. suyu ve limon tuzunu koyup karıştırın. süzün . işte bu kadar.  yapılışını resimlerle anlatmaya çalıştım. afiyet olsun.

malzemeler
 1 portakal
1 limon
1 bardak şeker (şeker oranı ideal ama şekerli sevenler şekeri artırabilir)
1 tatlı kaşığı limon tuzu
















4 yorum:

  1. harikasınız nefis olmuş hemen dondurucuya limon portakal atıyorum limonataya bayılırım selamlar....:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inanın tadı enfes ben yaz için buzluğa doldurdum portakalları :))

      Sil
  2. Merhaba

    Daha önce daha farklı bir tarifle denedim ama olmadı birde sizin tarfinizi deneyeceğim.

    Sevgiler,
    http://yenihayatiminilkgunu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle denemenizi tavsiye ederim. memnun kalacaksınız.

      Sil


Zirve100 Site ekle