popüler yayınlar

3 Eylül 2014 Çarşamba

Geleneksel Kış Hazırlıkları başlasın

     evett artık kış hazırlıklarının tam zamanı şimdi. turşular, menemenlikler, kurutmalar, çorbalıklar v.s  
bende uzun bir aradan sonra başladım ilk hazırlıklarıma. uzun oldu gerçekten . yeni bir memleket yeni insanlar alışmak kaynaşmak ..v.s.... sonunda burdayım yine
      bu sene yeni bir ile taşındığım için taşınma esnasında  kavanoz işinden biraz kurtuldum. o yüzden kışlıklarımı dolapta hazırlıyorum. taşınırken dolabıda boşalttığım için bol bol yerim var.
menemenlikler ve domates çorbası için yaptığım domates rendelerini paylaşmak istedim. menemenleri her zamanki gibi biber ve domatesleri kaynettıktan sonra kavanoz yerine porsiyonluk dondurup sonra buzdolabı posetine doldurdum. doğru buzluğa . porsiyonluk olmaları işimi kolaylaştırdı. yiyeceğim kadar dondurup sonra poşetledim.ayırma bölme parçalama işi olmadı. çorbalık domateslerde rendelendi kaynadı ve aynı işlemle oda poşetlendi. işte resimleri







3 yorum:

  1. Ben de daha öyle dertler yok.bakalım önümüzdeki günlerde inşaAllah.elinize sağlık. Güle güle sağlıkla tüketin:)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim fatma hanım. sizede şimsiden kolay gelsin o zaman

    YanıtlaSil


Zirve100 Site ekle