popüler yayınlar

15 Aralık 2013 Pazar

söğüt dalından kapı çelengi

                 söğüt ağacı yapraklarını döktü artık bizde bu dallardan kapı süsü yaptık. ilk önce dalları topladık dallar kuru olmamalı ki rahatca kıvrılabilsin. kıvırarak halka oluşturduk.oluşturduğumuz halkayı misina ile sararak dağılmasını önledik. sonrada üzerini çam kozalaklarıyla süsledik.
                  daha yapım aşamasında olan bir sürü çelenk var. bu arzu arkadaşımın çelengi yakında hepsini gösterceğim. ilk bu çelenkle başlamak istedim yapmak isteyenler hemen deneyebilir. çok kolay ve zevkli bir çalışma.





15 yorum:

  1. çok güzel olmuş ellerine sağlık.digerlerinide merak ettim.bende sarmaşık dallarından kapı celengi yaptım ama resimleyip daha sayfama koyamadım:)))
    sevğiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sarmaşık dalıda çok güzel olur yayınlamanı bekliyorum. bende diğerlerini en kısa zamanda yayınlıcam

      Sil
  2. çok hoş olmuş, ellerine sağlık. diğerlerini de merakla bekliyorum. sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim en kısa zamanda onları da göstereceğim

      Sil
  3. Harika olmus.Ellerinize saglik.Cok guzel bir geri donusum ornegi:)

    YanıtlaSil
  4. Çok doğal ve hoş olmuş.ben de bu dallardan bulabilsem yampmak istiyorum
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede eğer söğüt dalları bulamazsan halimenin yaptığı gibi sarmaşık dallarınıda kullanabilirsin

      Sil
  5. harika olmuş canım bu sıralar bende düşünüyorum bir kapı süsü ama söğüt dalı nereden bulayım bulabilsem yapardım kesinlikle ellerine sağlık banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim.feyzaya söylediğim gibi sarmaşık dallarınıda kullanabilirsin

      Sil
  6. Çok şık olmuşlar ellerinize sağlık. facebook sayfamda yılbaşı kapı süsü yarışması düzenledim şu ana kadar 20 nin üzerinde katılım oldu. 25 Aralık'a kadar vaktimiz var. Siz de katılmak isterseniz çok memnun olurum. ürün kısıtlaması yoktur. 3 adete kadar farklı ürün koyabilirsiniz.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkürler çok memnun olurum. bu mesajımı yayınlamayın isterseniz. ben size linki gönderiyorum buradan girip katılımcıların neler paylaştığına bakabilirsiniz. ürününüzün resmini gönderirseniz hemen yayınlar tanıtımını yaparım.
    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.596571133723603.1073741827.454434321270619&type=1

    YanıtlaSil
  8. Çok şık olmuş, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil


Zirve100 Site ekle