popüler yayınlar

1 Mayıs 2013 Çarşamba

HACİVAT İLE KARAGÖZ

kızımın performans ödevi için yaptığımız karagöz ile hacivat. tabikibunları oynatmak için birde sahne yapmak gerekir değil mi? bizde aynen öyle yaptık. bizim içinde güzel bir eğlence oldu.
karton kutunun kenarlarından 3 cm bırakarak bir pencere açtık. kenarları yapışkanlı kağıt ile kapladık. perdeler çiçeklerin sarıldığı tüllerden yapıldı. ortasındaki beyaz kağıt ise fırınlarda kullandığımız  pişirme kağıdı. ortaya böyle bir çalışma çıktı. bakalım öğretmenimiz beğenecekmi?













8 yorum:

  1. Merhabalar.Ben Türkçe öğretmeniyim.Daha önce bu kadar güzel bir hacivat karagöz için hazırlanan bir ödev görmemeiştim.Ellerinize sağlık.çok güzel olmuş.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. beğendiğinize sevindim. bir öğretmen olarak görüşünüz beni çok mutlu etti. bizim içinde eğlenceli bir çalışma oldu.

      Sil
  2. Çok cici olmuş;) ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. cok güzel olmuş canım emeğinize sağlık benimde blog listem silindi yanlışlıkla seni eklemeye geldim bi slm vereyim dedim sevgiler banada beklerim

    YanıtlaSil
  4. Anasınıfına giden çocuklarım için yapmayı düşünüyordum. Her ayrıntıya değinerek anlatmışsınız çok faydalı oldu. Resimler de çok güzel, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. hoca benden tahtalı istedi ama nasıl yapabilirim ? rica etsem söyler misiniz?

    YanıtlaSil


Zirve100 Site ekle