popüler yayınlar

30 Kasım 2012 Cuma

boy ölçüm çetveli



kızlarımla birlikte yaptığım boy ölçme cetveli. aslında küçük kızım Azra'nın performans ödevi . 2 sınıfa gidiyor. uzunluk ölçülerini işliyorlar. konuyla ilgili 1 metrelik cetvel yapılması istenmiş öğretmeni bizde bunu yaptık. zürafa çizdik birazda boynunu uzattık. çiçeklerle böceklerle süsledik. güneşini bulutunu yaptık ve  1 metreye tamamladık. işte yaptığımız cetvel burada  ( bu arada öğretmenimiz bu cetvele 80 vermiş.)

bu arada bir kota aşım sorunu yaşadım. sağolsun hobi huzur bu konuda bilgilendirdi beni çok teşekkür ediyorum kendisine. inşallah sorun çözmeye çalışıyorum. sanırım olacak
 







6 yorum:

  1. çok merak ettim 20 puan nerden kırmış acaba
    kesinlikle mkemmel olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim matrak makara. bende bilmiyorum. arkadaşlara sordum hepsi biz kendimiz yaptık çocuk yapamadı dedi. bizim öğretmenimiz anneniz yaptı diye puan kırdım demiş. performans ödevlerinin hep veliler tarafından yapıldığını herkes bilir. ama yinede anlamış değilim.

      Sil
  2. canım ya cok cici olmuş ellerinize sağlık bende yapsam kücük oğluma cok seviyor boyunu ölcmeyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim yapması çok zevkli. oğlunuzla yaparsanız dahada zevkli olacaktır.

      Sil
  3. Süper olmuş ya rengi de çok tatlı :)

    YanıtlaSil


Zirve100 Site ekle